Програма навчання AutoCAD
Заняття № 1 Вступ
- Призначення пакета.
- Запуск програми.
- Ділянки екрана.
- Використання та налаштування Стрічки.
- Синтаксис запитів (запити, параметри, значення за замовчуванням).
- Способи завдання координат у командному рядку (абсолютні, відносні координати).
- Використання Динамічного введення.
- Налаштування Крокової прив'язки та Сітки.
- Кутові прив'язки (прямокутне малювання і полярне відстеження), налаштування Кутових прив'язок.
- Способи завдання координат за допомогою миші. - Постійно діючі Об'єктні прив'язки, налаштування Об'єктних прив'язок.
- Створення примітивів: Відрізок, Коло, Прямокутник, Багатокутник.
- Збереження файлів.
Заняття № 2 Малювання основних об'єктів. Відомості.
- Відкриття файлів.
- Команди керування масштабом відображення.
- Одноразові об'єктні прив'язки.
- Прийоми малювання: Побудова паралельних, перпендикулярних, дотичних відрізків. Об'єктне відстеження.
- Створення примітивів: Дуга, Еліпс, Еліптична дуга, Кільце, Сплайн.
- Створення примітивів: Точка. Формат відображення точки, розмітка та поділ об'єктів.
- Витяг Відомостей із креслення.
Заняття № 3 Використання складних об'єктів, робота з властивостями об'єктів
- Створення поліліній: малювання, об'єднання окремих сегментів, створення замкнутих контурів.
- Властивості об'єктів. Вікно властивостей. Копіювання властивостей об'єкта.
- Використання шарів. Створення, налаштування та видалення шарів.
- Використання Шаблонів.
- Копіювання властивостей креслення з використанням DesignCenter, використання сувою Інструментальних палітр.
- Використання файлу стандартів.
- Редагування об'єктів. Способи виділення. Швидкий вибір.
- Редагування об'єктів. Видалення, Переміщення, Копіювання.
- Редагування об'єктів за допомогою маркерів (ручок).
- Використання буфера обміну.
Заняття № 4 Редагування об'єктів
- Редагування об'єктів. Поворот, Відображення, Масштабування, Розтягнення.
- Редагування об'єктів. Масив, Вирівнювання, Подібність.
- Редагування об'єктів. Обрізка, Подовження, Розрив, Збільшення.
- Редагування об'єктів. Фаска, Сполучення.
- Штрихування, заливка.
- Текст. Завдання стилю, Однорядковий, Багаторядковий текст. Використання підстановних символів. Вставка з таблиці символів Windows.
- Таблиці. Стилі Таблиць. Формування Таблиць на підставі вилучення даних з креслення.
Заняття № 5 Анотації: Текст, Розміри, Виноски. Блоки. Друк із Моделі
- Розміри. Завдання стилів розмірів. Простановка розмірів, особливості використання розмірів у просторі Моделі.
- Використання Блоків. Створення, вставка, можливості вставки.
- Використання атрибутів. Створення, злиття з блоками, корекція при вставці, зміна атрибутів.
- Використання бібліотек блоків.
- Вставка блоків з використанням DesignCenter, використання сувою Інструментальних палітр.
- Динамічні блоки.
- Параметризація. Використання параметричних блоків.
- Робота із зовнішніми посиланнями.
- Друк із простору Моделі. Попереднє налаштування принтера, завдання області друку і масштабу друку. Попередній перегляд.
Заняття № 6 Компонування аркуша. Виведення на друк. Властивість Анотативність.
- Робота в просторі аркуша. Налаштування параметрів друку. Налаштування параметрів аркуша.
- Компонування аркуша. Використання плаваючих видів (видових портів).
- Створення плаваючих видів прямокутної та довільної форми. Налаштування плаваючих видів, зміна видимості моделі, масштабу друку у вікні виду, приховування шарів усередині виду. Використання іменованих видів.
- Аннотативність. Керування правильним відображенням Тексту, Розміру, Штрихування і Блоків на друці.
- Попередній перегляд і друк із простору Аркуша.
Заняття № 7 Поняття 3-D графіки, Твердотільне проектування.
- Робота з Рівнем і Висотою.
- Створення областей площини (регіонів). Застосування операцій комбінування твердих тіл до областей.
- Робота з системами координат у тривимірних моделях.
- Специфіка використання координатних фільтрів, об'єктних прив'язок і ручок.
- Засоби перегляду тривимірних моделей. Функція 3D Orbit. Видовий куб. Візуальні стилі.
- Побудова твердих тіл: Примітивів, Видавлювання, Обертання, Зсув, За перерізами.
- Використання Користувацької Системи Координат (ПСК).
- Операції комбінування.
- Команди Політело і Витягнути.
- Перетворення поверхонь у Тверді тіла.
Заняття № 8 Формування конструкторської документації на базі 3D-моделі
- Розміщення проекційних видів на аркуші.
- Отримання плоских знімків.
- Використання об'єкта Перетину.
- Створення плоских перерізів за допомогою об'єкта Переріз.
- Підшивки. Створення та використання.
- Формування комплекту документації.
Заняття № 9 Зміна твердих тіл
- Застосування 2-D команд до твердих тіл: відображення, поворот, масиви.
- 3-D варіанти команд: Відображення, Поворот, 3-D масив, Вирівнювання.
- Використання Гізмо переміщення, Гізмо повороту, Гізмо машабування.
- Редагування твердих тіл. Фаска, Сполучення.
- Редагування граней твердих тіл.
- Команди Спрощення, Розсічення, Оболонка.
Заняття № 10 Тонування (візуалізація)
- Команда Тонування, параметри виконання
- Збереження іменованих видів.
- Робота з джерелами світла, керування тінями.
- Створення сцен.
- Використання бібліотеки матеріалів, створення нових.
- Присвоєння матеріалів, тонування з матеріалами.
- Використання фону і туману.
- Збереження результуючого зображення.
AutoCAD - це одна з найпопулярніших і найпотужніших програм для автоматизованого проєктування і креслення у дво- і тривимірному просторі. Вона розроблена компанією Autodesk і випускається з 1982 року. AutoCAD використовується в різних галузях, таких як архітектура, машинобудування, електроніка, геодезія тощо. За допомогою AutoCAD можна створювати високоякісні креслення, схеми, анімації, симуляції та аналізи об'єктів. AutoCAD також підтримує параметричне і динамічне моделювання, роботу з шарами і анотаціями, використання зовнішніх посилань і блоків, а також програмування різними мовами. AutoCAD має безліч спеціалізованих додатків для різних галузей і завдань. AutoCAD є міжнародно визнаним стандартом у галузі проєктування і креслення, а також надає можливість отримання офіційної сертифікації Autodesk.